feb
19

dscf7158_1361231425.JPG_2308x2888

Már régen mutattam saját készítésű dolgot, íme hát egy gyűrű kollekciómból.

Apropóját az adja, hogy, noha évek óta cirkusszal foglalkozom, cirkuszos álmaim viszonylag ritkán voltak. Talán eddig kétszer. Egyszer úgy 3 éves korom körül - Az első álmom, amelyre emlékszem! -, és az elmúlt héten. Ez a gyűrű egész jól visszaadja a hangulatukat!

Amúgy tényleg jó kis álom volt. Egy falu szélén lámákat, elefántokat vezettek libasorban, én követtem őket, és egy hatalmas cirkuszhoz jutottam, mely egy toronyépület (szálló) mellett vert tanyát. Itt találkoztam a cirkuszigazgatóval is, aki meglehetősen hasonlított Philip Astley-re, mindenesetre nagyon kedélyes volt. Szerettem volna mindenképpen a cirkusznál dolgozni, akár ingyen is, amibe bele is egyezett, és megmutatta a mutatványosbódékat az egyik utcában. Dícsértem őket - valóban nagyon csinos kis házikók voltak -, és kiderült, egy ilyet fogok én is felügyelni. Ettől elkedvetlenedtem: üljek egész nap egy bódéban? De sajna már nem derült ki, elvállaltam-e a dolgot, felébredtem... Esetleg valaki tud álmot fejteni? :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amicidelcirco.blog.hu/api/trackback/id/tr725088062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása